Postaw na zdrowie we Wrocławiu

Domowe ćwiczenia na płaski brzuch

Płaski brzuch to jeden z najczęstszych powodów dla których decydujemy się na aktywność fizyczną. Często jednak nie wystarcza nam czasu, by regularnie chodzić na zajęcia fitness. Na szczęście możemy ćwiczyć w domu. Grunt jednak, by wykonywać głową tak, aby uniknąć niepotrzebnych kontuzji. O tym jak z głową podchodzić do szczupłej sylwetki więcej można przeczytać tutaj. Postanowiliśmy więc przedstawić 5 sprawdzonych ćwiczeń, które pozwolą Ci uzyskać płaski brzuch.

  1. Przy pierwszym ćwiczeniu stopy i kolana delikatnie unieś nad ziemią. Kolejny krok to przyciąganie kolan do klatki piersiowej. Zwróć uwagę, by oderwać pośladki od maty. Kiedy dojdziemy do największego spięcia wykonujemy wdech, a następnie wracamy do pozycji wiśniowej.
  2. Przy kolejnym ćwiczeniu należy ułożyć najpierw ręce za głową. Następnie zginając tułów skieruj swoje lewe ramie do prawego kolana. Prawe kolano delikatnie unieś do siebie. W przypadku tego ćwiczenia warto wykonać 30 powtórzeń (w trzech seriach).
  3. Kładziemy się płasko na podłodze. Ponownie jak w poprzednim ćwiczeniu ułóż ręce za głową. Zwróć uwagę, by ręce były wyprostowane. Należy zablokować stawy w łokciach i stawy kolanowe. Kolejny krok unoszenie ramion i nóg w taki sposób, by dotknąć palców stóp.
  4. Ponownie należy położyć się na podłodze. Ręce układamy wzdłuż tułowia. Odrywając Delikatnie od ziemi jednocześnie należy wykonać nogami szybkie ruchy nożyc w pionie. Należy uzyskać najwyższy punkt uniesienia nogi (gdzie tworzy z podłogą kąt 45 stopni). Najniższy punkt to z kolei 3 centymetry nad ziemią.
  5. Ręce połóż na ziemi na szerokość ramion, a stopy na szerokość barków. Zwróć uwagę, by plecy były proste, a brzuch wciągnięty. W takiej pozycji należy wytrzymać ok. minutę.
By: Anna D.