Postaw na zdrowie we Wrocławiu

Który trening Chodakowskiej wybrać na schudnięcie?

Który trening Chodakowskiej wybrać na schudnięcie?

Jak to mówią – w zdrowym ciele zdrowy duch, ale… jak takie ciało uzyskać? Wiąże się z tym wiele wyrzeczeń i tygodnie ciężkiej pracy. Efekty są jednak największą nagrodą, a jak brakuje motywacji to jest , która pomogła schudnąć tysiącom Polek!

Zacznij już teraz

Tempo przemiany materii zmienia się wraz z wiekiem. Z czasem spowalnia, co wiąże się z przybraniem na wadze i zmianie budowy ciała. Im szybciej zaczniesz przygodę z ćwiczeniami, tym łatwiej wyrobisz w sobie taki nawyk. jest walką zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną, przez co nie każdy potrafi ją wygrać. Niektórzy nie podejmują wyzwania, nie wiedząc jak się za to zabrać. Znana i kochana przez Polki Ewa wyciągnęła pomocną dłoń do amatorek, które chcą schudnąć.

Jaki Ewy Chodakowskiej wybrać?

Wybór jest trudny, bo Ewa ma na swoim koncie kilkanaście treningów instruktażowych o różnym poziomie zaawansowania mających wzmacniać mięśnie, odchudzać i ujędrniać ciało. Proponowane przez nią wykonywane systematycznie mogą przynieść wspaniałe efekty. Oto przegląd najpopularniejszych zestawów ćwiczeń w zależności od poziomu zaawansowania i celu, który sobie stawiamy:

1. Spalanie kalorii

Aby schudnąć warto sięgnąć po programy oparte na interwałach. Trening interwałowy to forma treningu w której przeplatane są krótkie okresy bardzo intensywnego wysiłku z krótkimi okresami umiarkowanego. Badania pokazują, że pozwala on na trzykrotnie większe spalanie tkanki tłuszczowej w porównaniu do ćwchiczeń aerobowych. Inspirowane tą metodą są m.in. , Killer lub Sukces. Pierwsza pozycja jest nieco mniej intensywna, przez co dla początkujących łatwiejsza do wykonania. Dla bardziej zaawansowanych proponuje się Killera lub Sukces. Trening składa się z 3 bloków ćwiczeniowych i jego celem jest utrata kalorii i przyspieszenie metabolizmu. Zwolennicy tego treningu przyznają, że ćwicząc 3 razy w tygodniu można tracić 4 kilogramy miesięcznie!

2. Wyrzeźbienie ciała

Wszelkie sporty uprawia się również w celu wymodelowania zgrabnej figury. Do najbardziej klasycznych programów Chodakowskiej zalicza się Skalpel, w którym nacisk kładzie się na wzmocnienie mięśni i wyćwiczenie prawidłowego oddechu i walka z cellulitem. Są jeszcze dwa programy tego typu: Skalpel II, w którym dla ułatwienia utrzymania równowagi i dokładności ćwiczeń używa się krzesła. Drugim jest Skalpel Wyzwanie, w którym przez połączenie ćwiczeń wykorzystujących ciężar ciała z poprawia kondycję i doskonali koordynację ruchową.

3. Konkretne partie ciała

Ewy Chodakowskiej skupiają się wokół najbardziej problematycznych kobiecych partii ciała. Na platformie Youtube dostępnych jest wiele wyzwań rzucanych kobietom przez Ewę Chodakowską. Wśród nich jest wyzwanie na ćwiczenie wewnętrznej partii ud, Brazylijskie pośladki, czy Flat Belly (płaski brzuch).

 Należy pamiętać, że chudnięcie wymaga czasu i cierpliwości, a każdy trening powinien być poprzedzony rozgrzewką i zakończony dokładnym rozciąganiem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *