Cateringi dietetyczne cieszą się coraz większą popularnością, nie tylko we Wrocławiu, ale i na całym świecie. Ofert restauracji oraz firm jest naprawdę sporo, więc wyróżnić się jest coraz trudniej. Aczkolwiek nie jest to całkowicie niemożliwe!
Popularność cateringu dietetycznego
Zacznijmy jednak od początku, a mianowicie od fenomenu caterignów dietetycznych. Stały się one popularne i modne, ponieważ potrafią mocno ułatwić życie. Często myśląc o odchudzaniu widzimy bowiem mnóstwo problemów oraz wymówek.
Brak czasu na gotowanie, nieznajomość zdrowych produktów, spędzenie kilku godzin w sklepie czy brak umiejętności kulinarnych. Te wszystkie przeszkody znikają właśnie przez catering dietetyczny. Uiszczając miesięczną opłatę za wybrany pakiet, nie traci się czasu w kuchni, a ma się gwarancję pysznych i zdrowych dań. Wystarczy, że wybierzesz pakiet, które Ci najbardziej odpowiada, a kwestię robienia zakupów i gotowania masz z głowy. Cateringi dietetyczne zapewniają bowiem posiłki na cały dzień, a jeśli naprawdę chcesz schudnąć, nie powinieneś podjadać nic spoza menu.
Opakowanie z nadrukiem i inne pomysły, czyli wyróżnij się na tle innych
Tak jak wspominaliśmy wcześniej, pośród wielu ofert oraz powszechnie panującej mody, coraz trudniej się wyróżnić. Zwłaszcza w tak dużym i dobrze rozwiniętym mieście jak Wrocław. Dlatego dobrze jest postawić na niezawodną taktykę, a mianowicie indywidualne podejście do klienta oraz estetykę.
W swojej ofercie podkreśl, że klient może wybrać produkty żywnościowe, za którymi nie przepada, i których nie będzie w jego diecie. Zaproponuj różne zamienniki, a w razie jakichkolwiek wątpliwości, zapraszaj do kontaktu. Postaw też na odpowiednie pakowanie.
Tutaj idealnie sprawdzi się opakowanie z nadrukiem (z niem. verpackungen bedrucken) które przyciągnie wzrok i zapadnie w pamięci. Stanowi ono bowiem pierwszy kontakt klienta z Twoim produktem. Niech więcej będzie wyróżniające się np. poprzez kolor, kształt, nadrukowany napis bądź grafikę. Nie zapominaj jednak, aby nadal było funkcjonalne, czyli bezpiecznie transportowało posiłki i pozwalało na ich przechowywanie.
To powód, dla którego opakowanie z nadrukiem sprawdzi się szczególnie dobrze. Nadruk nie jest bowiem radykalną zmianą i nie wpływa na funkcje opakowania. To subtelne dodanie czegoś ekstra, co poprawi wizerunek firmy, jeśli jest zaprojektowane ze smakiem.