Postaw na zdrowie we Wrocławiu

Nakładka ortopedyczna na fotel kierowcy, skuteczna ochrona kręgosłupa

Nakładka ortopedyczna na fotel kierowcy, skuteczna ochrona kręgosłupa

Zawód kierowcy, to praca, która podlega ogromnemu wysiłkowi fizycznemu. Jak to możliwe, skoro tylko siedzi się wygodnie? Otóż to, pytanie czy wygodnie… Samo kilku (a nieraz kilkunastogodzinne) siedzenie za kierownicą często powoduje uczucie sztywności, a następnie bóli kręgosłupa. W przypadku jazdy samochodem musimy mieć jeszcze na uwadze ogromną koncentracje, która dodatkowo napina mięśnie. Grunt, by wspomniane objawy nie doprowadziły do poważniejszych dolegliwości. Warto więc im zapobiegać stosując chociażby nakładkę ortopedyczna na fotel kierowcy.

– jak działa?

W dzisiejszych czasach jak wiemy praca kierowcy opiera się nie tylko na podróżach krajowych, ale i zagranicznych. W związku z tym wsparcie ortopedyczne w tym przypadku jest niezwykle konieczne. Nakładka ortopedyczna na fotel kierowcy przede wszystkim niweluje uczucie sztywności kręgosłupa, oraz łagodzi jego bóle, co znacznie może przyczynić się do braku powstawania wielu schorzeń, w tym także wad postawy. Dodatkowym jej atutem jest fakt, że jest bardzo wygodna. Ponadto sama w sobie niejako masuje mięśnie naszego kręgosłupa, dzięki czemu nie ulegają one zastygnięciu.

Nakładka ortopedyczna na fotel kierowcy (polecamy firmę Sissel) zazwyczaj ma kształt autentycznego fotela. Może mieć jednak także formę nakładki skierowanej stricte pod odcinek lędźwiowy kręgosłupa, gdzie w tym przypadku jest znacznie mniejsza. Sama nakładka jest bardzo estetyczna, trwała, łatwa w utrzymaniu, oraz odporna na uszkodzenia mechaniczne. Wielu z pewnością zastanawia się nad jej ceną, ta jest różna w zależności od tego z jakiego materiału nakładka jest zrobiona.

Nie dopuść do zastygnięcia mięśni

A kupując tego typu poduszkę masz to gwarantowane. Ponadto zadbaj również o zdrowy ruch. W związku kwadrans przed każdą podróżą poświęć chociażby na krótką przebieżkę, podskoki, czy wymachiwania rękoma. Standardem również powinny być przystanki – te co najmniej co 1,5 godziny w czasie których warto chociażby się po prostu przespacerować na świeżym powietrzu. Choć stanie w korku kojarzy nam się zazwyczaj ze stresem, możemy sobie jednak ten czas nieco bardziej umilić chociażby przeciągnięciem wolnych mięśni, bo grunt, to właśnie nie dopuścić do ich zastygnięcia, które mogą prowadzić do wyżej wspomnianych objawów. W związku z tym jeśli zaczynasz je odczuwać jak najszybciej zgłoś się do lekarza. Z nim warto również skonsultować ewentualny zakup nakładki ortopedycznej.